tiistai 7. lokakuuta 2014

7.10.2012....

....... eli tasan kaksi vuotta sitten syntyi maailmaan ihanan karvainen kasa pikkuisia täpläturkkeja.


 
Onnea siskolle ja veljille! Terveisiä myös emo Ellille!
 
"Tiedän kyllä mistä nää mun geenit on peräisin. Oon yhtä kaunis, kun mun oikee äiti. Eikö?"
 
IC Kukkatarhan Brassavola
 
"On se hyvä, et mä pääsin maailmalle. Elli- mamma piti kovaa kuria ja sitä piti totella. Kyllä toi henkilökuntakin yrittää mua komentaa, mut niitähän ei tartte totella ku ne ei oo mun oikeita vanhempia!!"
 
 
Synttärilahjan ostaminen tuottikin hieman päänvaivaa. Pyöriskelin parissakin eläinkaupassa etsimässä "järkevää" ja hyödyllistä lahjaa. Sitten välähti :) Tätä tuotetta on paljon mainostettu monissa kissablogeissa, joten aivan mahtava lahja.
 
Kivikis- huopapesä
 
 
Sopiva lahja juuri kylmeneviin syysilmoihin.
 
Sankari vaikutti hyvin kiinnostuneelta uudesta pesästä. Pesä piti käydä testaamassa ennen kuin se saatiin edes kauppakassista pois.

 
Voi vitsi miten lämmintä.

 
Sitten sukellus
  
 
Täällä mä nyt oon.


 
Yllättäen lahjaa pääsi testaamaan myös Jerry. Tomppakin kierteli pesän ympärillä, mutta luulen tarkemman tutustumisen tapahtuneen yöllä muiden nukkuessa.
 
Olen kyllä henkilökohtaisesti sitä mieltä, että tää sopii paremmin mun väreihin.
 
 

6 kommenttia: