perjantai 12. huhtikuuta 2013

Siskoja, veljiä vai molempia...?

Caleana kertoo:
 
¨Mun mamma on kyllä vähän outo. Tänä aamuna se pussas mua poskelle ja sanoi lähtevänsä töihin. Tulee kuulemma kotiin pian....no se tuli vasta äsken. Onko se muka pian? Mä nukuin, söin ja leikin eli aika kului oikeastaan suht nopeasti. Kun se tuli kotiin ni se toi meille kaksi uutta kissaa!!
 
Tässä ne nyt on.
 
Se toi meille siis kaksi tollasta isoa karvatonta kissaa! Kun mä tulin tänne, niin mut kannettiin semmosessa kuljetuskopassa. Noi kissat tuli samanlaisessa keltaisessa kassissa, kun meidän herkut silloin keskiviikkona. Vähän outoa! Noi ei myöskään puhu mitään vaikka me Tompan kanssa niitä yritettiin vähän jututtaa. Ei ne myöskään liiku mihinkään vaan tollottaa koko ajan samassa asennossa. Onkohan ne ujoja? Tomppakaa ei pelännyt eikä sähissyt meidän uusille kavereille (jos muistatte niin muahan se vähän pelkäs ;)
 



Hei kaveri! Kuuletko sä mua? Miks sulla on tommoset luppakorvat?


Sulla on kivat viikset?
 
 
Mamma jotain mainitsi meidän uusista ovistoppareista, mut emmä tiiä mitä ne on. Meidän täytyy nyt vaan poikien kanssa keksiä noille nahkafrendeille nimet. Just ihkuu, kun kavereita on lisää. Naapurikin on kuulemma ihastellut meitä. Onneksi se ole vaan seinänaapuri, joka on katellu meidän touhuja parvekkeelta. Alakerran naapuri vois olla hieman erimieltä meidän öisistä laukkakisoista....¨ 

2 kommenttia:

  1. Onpa hienot kaverit! Noihinkin voisi harjoitella takajalkatömpsyjä jos mamma ei siitä suutu?

    VastaaPoista