perjantai 4. maaliskuuta 2011

Tervehdys kaikille kissoille!

Tervetuloa sivuilleni! :)    

Olen siis Jerry, maatiaiskissa ja tällä hetkellä 7 kk ja vanha kollinalku. Muutin uuteen kotiini marraskuun lopussa 2010. Olen alusta asti pärjännyt hyvin eikä ns. "koti-ikävää" ole ollut. Omistajani ovat mukavia paitsi silloin en heistä tykkää, kun he komentavat minua. Minähän en siis koskaan tee mitään kiellettyä minähän olen vain utelias. Olen varsinainen touhottaja ja duracell-kissa, varsinainen energiapakkaus siis. No joo täytyy myöntää, että ulkona olen varsinainen mammanpoika. Ulkona on niin paljon uutta nähtävää ja haisteltavaa, että jopa MINÄ olen hieman arkajalka. Ulkona makoilen mieluiten paikoillani ja katselen maailmaa ruohonjuuritasolta. Viime kerralla iso määrä lintuja taisi ilkkua minulle, kun makoilin maassa omistajan mielestä söpöissä vaaleansinisissä (voiko kissa olla uskottava söpöissä bling bling valjaissa?) valjaissa ja olin tietenkin hieman peloissani. Yritin viestittää ilkkujille, ettei minulle kannata ryppyillä ja kalisutin hampaitani mokomille kiukukauloille :) Kun pääsin takaisin sisälle menin lasitetulle parvekkeelle zillailemaan ja näyttämään mäkättäjille kuka on kingi!

Ensimmäisenä iltana löysin nukkumapaikan:


En kuitenkaan uskaltanut nukkua ensimmäsitä yötä yksin:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti